16+ club

De 16+ club is een club waar jongvolwassenen samenkomen in de leeftijd van 16-ongeveer 21. Elke twee week hebben we een club avond, een keer in de maand koken we ook met z'n allen.

Nieuws van de 16+ Club

Het clubseizoen is al weer een tijdje bezig en we hebben als 16+ club een aantal clubavonden gehad. We zijn met een mooie groep jongeren en we hebben samen gesprekken over het geloof en de bijbel en ook wat de jongeren zoal bezig houdt. We luisteren naar elkaar en hebben samen plezier.

Naast de reguliere clubavonden zijn we samen met de 12+ club naar een "blessed to be" dienst geweest van  de CGK in Mussel. De dienst stond in het teken van Open Doors. We mochten samen zingen en luisteren naar verhalen van Open Doors over de vervolgde kerk en christenen. De verhalen waren indrukwekkend en toch ook hoopvol. Indrukwekkend, omdat mensen veel moeten lijden en doorstaan omdat ze geloven in Jezus Christus en tegelijk hoopvol omdat ze weten en geloven dat juist daar waar het zo ontzettend moeilijk is, de Heer zijn kerk bouwt en ze niet los laat. Bid u/jij mee voor de vervolgde kerk en christenen?

14 januari gaan we weer van start met een gezellige Nieuwjaarsgourmet. Op 28 januari zijn we uitgenodigd door de jeugd van de Hervomde gemeente in Rouveen. We mogen daar een dienst bijwonen en gaan daarna samen wat eten en elkaar ontmoeten. Later in het seizoen zullen de jongeren uit Rouveen naar Pekela komen om bij ons een dienst mee te maken en voor ontmoeting.

We hebben weer veel om naar uit te kijken en hopen op een mooi clubseizoen ook in het nieuwe jaar.

Groet, Rian en Roelie

Leiding 16+ club