Benjamin club

De benjaminclub is voor de kinderen van 8 tot 12 jaar. Ook kinderen die niet verbonden zijn aan onze kerk of niet kerkelijk zijn mogen in het winterseizoen op woensdagavond, behalve de schoolvakanties, van 18.45 tot 19.45 uur langskomen. De groep bestaat uit ongeveer drie tot vijf kinderen. Wekelijks behandelen we een stukje uit een dagboekje en lezen we uit de Bijbel om vervolgens leuke en ontspannende dingen te doen zoals spelletjes, knutselen, film kijken of andere leuke dingen. De leiding van de benjaminclub bestaat uit twee leidinggevenden die volgens een rooster werken.

De benjaminclub is inmiddels weer van start gegaan.

Afsluitingsmiddag

Afgelopen zaterdag (22 juni 2024) hebben we de gezellige avonden van de benjaminclub met een uitje afgesloten. Dit jaar nemen we afscheid van: Jacolien, Jan en Jonathan.

We hopen dat ook zij een gezellige tijd mogen hebben bij de 12+ club. Dit jaar zijn we naar Grolloo gegaan naar een klimpark, dit was erg gezellig. We moesten eerst even onze draai vinden en het park verkennen maar daarna ging al snel iedereen zijn eigen weg. Vooral het steile wand klimmen was een hele uitdaging waar ook iedereen aan heeft meegedaan.

Na een patatje en een ijsje zijn we weer huiswaarts gegaan.

Nu genieten van een mooie zomer en na het startweekend gaan we weer beginnen op woensdagavond van 18.45 – 19.45 uur.

Ben je acht jaar of bijna acht jaar dan ben je welkom op de benjaminclub. Een gezellige uurtje waarin we van alles doen.

Allemaal een fijne vakantie toegewenst.

De leiding van de benjaminclub.